6 mei 2009

Scarface

Toen ik vanavond een blikje bier wilde pakken dat ver boven mijn reikvermogen in het schap stond, viel er een blikje naar beneden, precies op mijn lip. Bloeden als een rund, natuurlijk.
Ziet er dramatisch uit, maar valt uiteindelijk reuze mee.

Annelies weet het nog niet, maar morgen maakt zij een foto van mij met gespleten lip; deze foto wordt dan bij dit berichtje geplaatst.

Toen het gebeurde dacht ik wel met mijn gereformeerde achtergrond: straf van God omdat ik bier koop, en: omdat ik vroeger in het ziekenhuis kinderen met een schisis, die je toen nog gewoon hazelipjes mocht noemen, nadeed: hnghnghnghnghng.
Is natuurlijk niet zo, maar het schiet toch even door je heen.

Nu hoop ik uiteraard dat je op de foto goed het rode streepje boven en onder m'n lip ziet, anders heb ik er nog niets aan, natuurlijk.
Heerlijk toch, als je iets hebt dat zichtbaar is!

3 opmerkingen:

  1. Jaaa, die foto zal mijn foto gaan verdringen op je weblog. Mocht het rode streepje vervaagd zijn: ik red me prima met Paint Shop Pro, dus maak je geen zorgen.
    Was er een BHV'er in de zaak? Of heb je je schielijk uit de voeten gemaakt met een zakdoek tegen je lip gedrukt?
    Eten (en bier drinken) valt niet mee nu, neem ik aan? Dit als onderdeel van straf van Hogerhand..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maak het maar extra rood, dan lijkt het nog wat...
    Nou, wat je zegt: schielijk en zakdoek! Heb gezegd dat het niets voorstelde, en dat geleufden de jongens en meisjes gelukkig.
    Nou, het eten en drinken valt reuze mee. Volgens mij zijn de verschrikkelijk grote wonden alweer gedicht...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Simboen. Werkt deze blog nog? Ik heb een paar vragen over de familie Boendermaker.

      Verwijderen